Prace rozpocząłem od montażu drobnych części wyposażenia dolnej części kadłuba, zgodnie z instrukcją zestawu:
Poprawiłem pokrywę pancerną na tylnej ścianie kadłuba:
Wnetrze kadłuba zagruntowane w przygotowaniu do wykonania uproszczonego wnętrza - nie zdecydowałem się na odwzorowanie pełnego wnętrza kadłuba:
Z górnej płyty usunąłem trzymaki na skrzynki amunicyjne - te elementy będą zastąpione blachą:
Porównanie kół z zestawu i tych z zawieszenia do czołgu M41, też z firmy AFV Club. Koła do M41 maja ładniej odwzorowane szczegóły:
Koło napinające z zestawu do czołgu M41 nie nadaje się do M42A1, jest starszego typu:
Rolki podtrzymujące też zastosowałem z zestawu do czołgu M41:
Koła napinające po przeróbce - zewnętrzne części pochodzą z zestawu M42A1, a środki z zestawu zawieszenia czołgu M41:
Uzupełniłłem detale łożysk rolek podtrzymujących z drutu:
Próbnie zamontowane koła:
Próbna przymiarka gąsienicy:
Niektóre części z zestawu zastąpiłem elementami wykonanymi z drutu:
Drzwi na przedniej płycie pancernej:
Wręga wykonana przeze mnie od podstaw:
Tylna ściana pancerza ze skrzynką na telefon:
Kadłub pomalowany podkładem:
Białe elementy nad kołami napędowymi mają za zadanie zapobiegać zaczepieniu gąsienicy o kadłub w razie jej spadnięcia. Uwaga na ucha zaczepów liny holowniczej - w instrukcji jest błąd i trzeba zwrócić szczególną uwagę na sposób ich przyklejenia:
Proste elementy wnętrza kadłuba wykonane przeze mnie od podstaw:
Szczegóły tyłu kadłuba:
Pionowe blachy wymagały przeszlifowania w celu zmniejszenia ich grubości, żeby uzyskać wygląd bliższy rzeczywistości:
Zamontowane tłumiki. Wykorzystano części fotorawione zdjęte ze starego modelu:
Pokrywy skrzyń amunicyjnych przed przeróbką:
Rygle skrzyń amunicyjnych zlutowane z drutu:
Prawy błotnik uzupełniony częściami fototrawionymi i lutowanymi z drutu ryglami skrzyń amunicyjnych:
Pierścienie ślizgowe w zsypie do zużytych łusek - również wykorzystano część ze starego modelu:
Trzymaki na amunicję do karabinu maszynowego wykonane z blachy miedzianej:
Detale tylnego pokładu:
Przerobione pokrywy włazów kierowcy i dowódcy pojazdu - z żywicznym peryskopem od Shermana: